پرسش های متداول

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت Tuya.ir شوید. روی گزینه "حساب کاربری" کلیک کرده و از قسمت "سفارش‌های من" می توانید جزییات سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید قبل از تایید نهایی سفارش، سفارش خود را لغو نمایید. همچننی با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. 

هزینه ی ارسال در تویا چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است. هزینه ارسال در تهران بر اساس مبلغ اعلامی توسط پیک موتوری مشخص می شود. برای ارسال شهرستان ها نیز بر اساس تعرفه شرکت باربری مشخص می شود که بر اساس بعد مسافت، متفاوت می باشد. هزینه تقریبی ارسال در تهران و شهرستان توسط ارسال تیکت پشتیبانی قابل استعلام می باشد.

هزینه روش‌های ارسال با اشتراک تویا چقدر است؟

در صورتیکه عضو نقره ای یا طلایی سایت تویا باشید، بر اساس میزان خرید، تخفیف برای ارسال در نظر گرفته می شود.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق "تماس با ما" و یا "تیکت پشتیبانی" درخواست خود را ثبت نمایید.

چطور می توانم امتیاز‌ بگیریم؟

بعد از ساخت حساب کاربری در سایت تویا، می توانید با هر بار خرید امتیاز کسب کنید. بابت هر یک میلیون تومان خرید، یک امتیاز کسب خواهید نمود که در خریدهای بعدی می توانید از این امنیازها استفاده نمایید.

چگونه می تونم از کد تخفیف استفاده کنم؟

کد تخفیف برای مشتریان ویژه سایت ارائه می شود. بر اساس میزان خرید مشتریان، عضویت در خبرنامه تویا و جشنواره های اعلامی توسط تویا، کد تخفیف ارائه می شود. همچنین تخفیف های متنوعی در کانال تلگرام تویا و پیچ اینستاگرام تویا اعلام می شود.